Fòrum Alerta Jocs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

The Last Guardian sortirà aquest 2016 (nou art work)

3 participantes

Ir abajo

The Last Guardian sortirà aquest 2016 (nou art work) Empty The Last Guardian sortirà aquest 2016 (nou art work)

Missatge por Admin 27.05.16 0:46

La revista EDGE confirma que The Last Guardian sortirà finalment a la venda aquest 2016. Sens dubte, un dels projectes que ha arrossegat un dels desenvolupaments més agònics de la història dels videojocs. Esperem que l'espera i els esforços de l'equip hagin merescut la pena.

The Last Guardian sortirà aquest 2016 (nou art work) Edge-TLG
Admin
Admin
Lakitu
Lakitu

Missatges : 72

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

The Last Guardian sortirà aquest 2016 (nou art work) Empty Re: The Last Guardian sortirà aquest 2016 (nou art work)

Missatge por GerardBellpuig 27.05.16 0:54

A mi aquest tràiler em va marcar. Vaig tenir molt clar que algun dia havia de poder jugar a aquest joc... però només tenia la Wii (i considerava als usuaris de PS3 uns afortunats només per aquest projecte) i ves per on ... al final resulta que el podré disfrutar el mateix dia del llançament (7 anys després). What a Face "La vida te da sorpresas, sorpresas te da la vida".

GerardBellpuig
GerardBellpuig
Hammer Bro.
Hammer Bro.

Missatges : 46

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

The Last Guardian sortirà aquest 2016 (nou art work) Empty Re: The Last Guardian sortirà aquest 2016 (nou art work)

Missatge por Admin 27.05.16 14:21

El web IGN acaba de publicar noves imatges i vídeos del joc.


Notícia completa a l'Alerta Jocs. Clic aquí.

The Last Guardian sortirà aquest 2016 (nou art work) The-last-guardian-new-screenshots-01
Admin
Admin
Lakitu
Lakitu

Missatges : 72

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

The Last Guardian sortirà aquest 2016 (nou art work) Empty Re: The Last Guardian sortirà aquest 2016 (nou art work)

Missatge por Eternal Gladius 29.05.16 9:00

La veritat, no se que collons us ha marcat tan d'aquest joc. Pero si no s'ha vist res!!! Em podeu dir que es?!  Per que jo, nomes amb dos  trist videos que han ensenyat en 5 anys, que voleu que us diga, per mi, merda pura XD

No vull dir que el joc sigui dolent.... Ni bo, simplement per dos cutretrailers que no han ensenyat res, no puc treure una valoració tan categòrica de que aquest joc lo petara. Que potser si, ojala, pero d'aqui a fem palles amb lo que s'ha vist, hi ha un llarc cami. De moment jo no dic ni si, ni no, vull veure mes coses, i sobre tot, gameplay, que es lo que me vent a mi un videojoc.


Lo que  me fot d'aquest joc es que ja tenia que sortir per PS3, al final ha passat a PS4, i despres va Sony i el passat E3, ens el vent com la millor exclusiva del E3, i resulta que ha passat tot un any i encara no em vist res del coc. I ara mira tu per hon, surt ja. No se, no se, aqui hi ha alguna cosa que fa pudor.

Eternal Gladius
Piranha Plant
Piranha Plant

Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.

Tornar a dalt Ir abajo

The Last Guardian sortirà aquest 2016 (nou art work) Empty Re: The Last Guardian sortirà aquest 2016 (nou art work)

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum