Batman: Return to Arkham sortirà el 10 de juny (filtració)
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Batman: Return to Arkham sortirà el 10 de juny (filtració)
Flagrant filtració d'una revista italiana.
Confirma que la nova remasterització arribarà el 10 de juny i que no inclourà l'última entrega (com és lògic) sinó només les 2 primeres de PS3 i X360.
Confirma que la nova remasterització arribarà el 10 de juny i que no inclourà l'última entrega (com és lògic) sinó només les 2 primeres de PS3 i X360.
Re: Batman: Return to Arkham sortirà el 10 de juny (filtració)
Jo vaig petar-me l'Arkham City a la Wii U i em va encantar! Però molt molt molt!. Aquests de Rocksteady ja els tinc a la llista de les meves desenvolupadores favorites!
Tan de bo Nintendo acabi fent bons tractes amb ells i comptin amb NX a partir de l'any que ve.
PD: També em vaig pillar l'Arkham Knight a la PS4 ... i només puc dir que tota la trama del Joker i com la mesclen dins el gameplay em va semblar de lo més flipant que he vist en la narrativa de qualsevol videojoc.
Recomanat al 100%!
Tan de bo Nintendo acabi fent bons tractes amb ells i comptin amb NX a partir de l'any que ve.
PD: També em vaig pillar l'Arkham Knight a la PS4 ... i només puc dir que tota la trama del Joker i com la mesclen dins el gameplay em va semblar de lo més flipant que he vist en la narrativa de qualsevol videojoc.
Recomanat al 100%!
Jo el vaig començar l'Assylum i no el vaig acabar. Els combats molt repetitius. El millor de tot, l'ambientació.
TitoLuigi- Koopa Troopa
- Missatges : 12
Una bona oportunitat pels qui no van poguer jugar-los
Tarles- Koopa Troopa
- Missatges : 12
Si, una bona oportunitat pels que no els han pogut jugar. I un altre cop una fotuda de pel fent unes remasteritzacions d'uns jocs que son de la generació passada. Penos i molt trist la manera que tenen de fotre els diners a la gent treien un i un altre cop jocs que son nous, i que tot deu els ha jugat ja.
Aquestes coses son les que me foten rabia, el poc interes en fer jocs nous. Nomes van a lo segur, remakes, versions numèriques infinites, nomes volen la pela facil i que el jugadors de videojocs cada cop siguin mes tontos i que se'ls hi pugui vendre qualsevol merda en HD
Aquestes coses son les que me foten rabia, el poc interes en fer jocs nous. Nomes van a lo segur, remakes, versions numèriques infinites, nomes volen la pela facil i que el jugadors de videojocs cada cop siguin mes tontos i que se'ls hi pugui vendre qualsevol merda en HD
Eternal Gladius- Piranha Plant
- Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.