Fòrum Alerta Jocs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Batman: Return to Arkham sortirà el 10 de juny (filtració)

5 participantes

Ir abajo

Batman: Return to Arkham sortirà el 10 de juny (filtració) Empty Batman: Return to Arkham sortirà el 10 de juny (filtració)

Missatge por Admin 07.05.16 11:59

Flagrant filtració d'una revista italiana.
Confirma que la nova remasterització arribarà el 10 de juny i que no inclourà l'última entrega (com és lògic) sinó només les 2 primeres de PS3 i X360.

Batman: Return to Arkham sortirà el 10 de juny (filtració) 5vAF1VMP
Admin
Admin
Lakitu
Lakitu

Missatges : 72

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Batman: Return to Arkham sortirà el 10 de juny (filtració) Empty Re: Batman: Return to Arkham sortirà el 10 de juny (filtració)

Missatge por GerardBellpuig 07.05.16 16:35

Jo vaig petar-me l'Arkham City a la Wii U i em va encantar! Però molt molt molt!. Aquests de Rocksteady ja els tinc a la llista de les meves desenvolupadores favorites!

Tan de bo Nintendo acabi fent bons tractes amb ells i comptin amb NX a partir de l'any que ve.

PD: També em vaig pillar l'Arkham Knight a la PS4 ... i només puc dir que tota la trama del Joker i com la mesclen dins el gameplay em va semblar de lo més flipant que he vist en la narrativa de qualsevol videojoc.

Recomanat al 100%! Very Happy
GerardBellpuig
GerardBellpuig
Hammer Bro.
Hammer Bro.

Missatges : 46

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Batman: Return to Arkham sortirà el 10 de juny (filtració) Empty Re: Batman: Return to Arkham sortirà el 10 de juny (filtració)

Missatge por TitoLuigi 07.05.16 20:42

Jo el vaig començar l'Assylum i no el vaig acabar. Els combats molt repetitius. El millor de tot, l'ambientació.
TitoLuigi
TitoLuigi
Koopa Troopa
Koopa Troopa

Missatges : 12

Tornar a dalt Ir abajo

Batman: Return to Arkham sortirà el 10 de juny (filtració) Empty Re: Batman: Return to Arkham sortirà el 10 de juny (filtració)

Missatge por Tarles 11.05.16 8:57

Una bona oportunitat pels qui no van poguer jugar-los
Tarles
Tarles
Koopa Troopa
Koopa Troopa

Missatges : 12

Tornar a dalt Ir abajo

Batman: Return to Arkham sortirà el 10 de juny (filtració) Empty Re: Batman: Return to Arkham sortirà el 10 de juny (filtració)

Missatge por Eternal Gladius 11.05.16 19:29

Si, una bona oportunitat pels que no els han pogut jugar. I un altre cop una fotuda de pel fent unes remasteritzacions d'uns jocs que son de la generació passada. Penos i molt trist la manera que tenen de fotre els diners a la gent treien un i un altre cop jocs que son nous, i que tot deu els ha jugat ja.

Aquestes coses son les que me foten rabia, el poc interes en fer jocs nous. Nomes van a lo segur, remakes, versions numèriques infinites, nomes volen la pela facil i que el jugadors de videojocs cada cop siguin mes tontos i que se'ls hi pugui vendre qualsevol merda en HD

Eternal Gladius
Piranha Plant
Piranha Plant

Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.

Tornar a dalt Ir abajo

Batman: Return to Arkham sortirà el 10 de juny (filtració) Empty Re: Batman: Return to Arkham sortirà el 10 de juny (filtració)

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum