Fòrum Alerta Jocs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fire Emblem Fates (DLC gratis: Mapa 1)

4 participantes

Ir abajo

Fire Emblem Fates (DLC gratis: Mapa 1) Empty Fire Emblem Fates (DLC gratis: Mapa 1)

Missatge por Admin 23.05.16 14:20

Es dirà "Antes del despertar", i aquí en teniu el tràiler:

Admin
Admin
Lakitu
Lakitu

Missatges : 72

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Fire Emblem Fates (DLC gratis: Mapa 1) Empty Re: Fire Emblem Fates (DLC gratis: Mapa 1)

Missatge por Eternal Gladius 23.05.16 22:05

Encara no tinc ni el joc i ja estan preparant DLCs, Cagundena, se'm esta amuntegant la feina. Joer, quines ganes que tinc ja que m'arribi la meva edició col·leccionista.

Eternal Gladius
Piranha Plant
Piranha Plant

Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.

Tornar a dalt Ir abajo

Fire Emblem Fates (DLC gratis: Mapa 1) Empty Re: Fire Emblem Fates (DLC gratis: Mapa 1)

Missatge por sakarisker 26.05.16 12:04

Jo tindré el joc en uns dies Smile

sakarisker
Koopa Paratroopa
Koopa Paratroopa

Missatges : 25

Tornar a dalt Ir abajo

Fire Emblem Fates (DLC gratis: Mapa 1) Empty Re: Fire Emblem Fates (DLC gratis: Mapa 1)

Missatge por Fran84 26.05.16 20:05

Jo estic apunt d'acabar el Awakening! Però deixaré reposar una mica la 3ds, que més fire emblem, m'agafarà un empatx!  Razz

L'he descobert tard i la primera impresió no va ser massa bona, però quan li trobes el punt es espectacular! M'encanta.
Fran84
Fran84
Koopa Troopa
Koopa Troopa

Missatges : 12
Ubicació : Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Fire Emblem Fates (DLC gratis: Mapa 1) Empty Re: Fire Emblem Fates (DLC gratis: Mapa 1)

Missatge por Eternal Gladius 29.05.16 9:29

Fran84 escrigué:Jo estic apunt d'acabar el Awakening! Però deixaré reposar una mica la 3ds, que més fire emblem, m'agafarà un empatx!  Razz

L'he descobert tard i la primera impresió no va ser massa bona, però quan li trobes el punt es espectacular! M'encanta.
Fas be, si els juguessis massa seguits, segur n'acabaries fins als ous. Els FE, son brutals, pero demanen massa dedicació i concentració a l'hora de jugals. Son molt exigents i dos jocs seguits, serien massa pal body XD

Eternal Gladius
Piranha Plant
Piranha Plant

Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.

Tornar a dalt Ir abajo

Fire Emblem Fates (DLC gratis: Mapa 1) Empty Re: Fire Emblem Fates (DLC gratis: Mapa 1)

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum