Animal Crossing i Fire Emblem saltaran als mòbils
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Animal Crossing i Fire Emblem saltaran als mòbils
Aquestes dues sagues de Nintendo seran les següents (o les primeres, si tenim en compte que els Mii no són ben bé una saga) en fer el salt a les plataformes Android i iOS. Encara no han anunciat quin tipus d'aplicació seran, però segurament no seran tan experimentals o diferents com "Miitomo", sinó més jugables.
A més Nintendo també ha publicat que Miitomo ja corre pels dispositius de 10 milions d'usuaris arreu del món.
El director de Nintendo, Kimishima, també va comunicar que fins hi tot el gran Miyamoto també està involucrat en la secció "mòbil" per demostrar fins a quin punt s'està prenent seriosament la casa de Kyoto tot el tema de les Apps.
---
A mi personalment no em desagrada... sempre i quan NO AFECTI al desenvolupament dels títols per a consoles.
Re: Animal Crossing i Fire Emblem saltaran als mòbils
A mi no em funciona el Miitomo al mòbil! Estic desesperat!!!!
TitoLuigi- Koopa Troopa
- Missatges : 12
A veure el del Animal Crossing però no m'acaba d'agradar jugar amb el mòbil
sakarisker- Koopa Paratroopa
- Missatges : 25
Seran FREE-TO-PLAY
Isao Moriyasu, CEO de DeNA, ha anunciat al Wall Street Journal, que els dos títols seran Free-to-Play i que s'estrenaran aquesta TARDOR.
També ha recordat que ja no seran "tipus xarxes socials" com Miitomo, sinó que seran videojocs de tall més clàssic.
També ha recordat que ja no seran "tipus xarxes socials" com Miitomo, sinó que seran videojocs de tall més clàssic.
Animal Crossing si es un joc que veig per mòbils, de fet, crec que es el joc ideal per aquest tipus se sistema. Avui dia el mòbil es mes versàtil i el tenim mes a ma que no una consola portàtil. I l'Animal Crosing es un joc de jugar diàriament partides curtes. I el mòbil, per mi seria el seu habitat ideal.
Sobre el FE, per mòbil..... NO!!! Em nego rotundament. FE, per telefons es un sacrilegi, una aberració, es inconcebible jugar aquest tipus de joc tant dens i de fotre'l-hi tantes hores en un mòbil. Els FE, son jocs creats per portàtils. I si molt ma pures, en consola de sobretaula. He dit.
Sobre el FE, per mòbil..... NO!!! Em nego rotundament. FE, per telefons es un sacrilegi, una aberració, es inconcebible jugar aquest tipus de joc tant dens i de fotre'l-hi tantes hores en un mòbil. Els FE, son jocs creats per portàtils. I si molt ma pures, en consola de sobretaula. He dit.
Eternal Gladius- Piranha Plant
- Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum