Fòrum Alerta Jocs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Capcom mostra nou trailer de Monster Hunter Stories i arriba amb nous amiibo!

4 participantes

Ir abajo

Capcom mostra nou trailer de Monster Hunter Stories i arriba amb nous amiibo! Empty Capcom mostra nou trailer de Monster Hunter Stories i arriba amb nous amiibo!

Missatge por Reivax 26.05.16 11:07

A la venta el 8 d'Octubre a Japó.



Els nous amiibo cyclops 

Capcom mostra nou trailer de Monster Hunter Stories i arriba amb nous amiibo! Monster_hunter_stories_amiibo
Reivax
Reivax
Koopa Troopa
Koopa Troopa

Missatges : 10

Tornar a dalt Ir abajo

Capcom mostra nou trailer de Monster Hunter Stories i arriba amb nous amiibo! Empty Re: Capcom mostra nou trailer de Monster Hunter Stories i arriba amb nous amiibo!

Missatge por GerardBellpuig 26.05.16 12:11

Això són Amiibo? Però si són gegants no?  Shocked
GerardBellpuig
GerardBellpuig
Hammer Bro.
Hammer Bro.

Missatges : 46

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Capcom mostra nou trailer de Monster Hunter Stories i arriba amb nous amiibo! Empty Re: Capcom mostra nou trailer de Monster Hunter Stories i arriba amb nous amiibo!

Missatge por Fran84 26.05.16 20:02

A veure en que queda al final aquest joc, a veure si es el meu primer monster hunter. Les edicions principals (d'acció) no m'agraden gens, aquest és un rpg, a veure si m'hi enganxo.
Fran84
Fran84
Koopa Troopa
Koopa Troopa

Missatges : 12
Ubicació : Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Capcom mostra nou trailer de Monster Hunter Stories i arriba amb nous amiibo! Empty Re: Capcom mostra nou trailer de Monster Hunter Stories i arriba amb nous amiibo!

Missatge por Eternal Gladius 29.05.16 9:38

A mi ja mel van vendre el primer dia. Soc super mega fan del MH, i aquest es un tom de rosca mes a la saga mai vist. Un MH JRPG amb historia!! JODER que mes es pot demanar. 

Jo volta per internet un munt de videos Gameplay del joc. Per lo que s'ha vist, es un copia pega del MH, originals, l'unic que canvia es el rentat de cara al grafics cell shading, que li senten genial. Els monstres, combats he inclus les millores de armes i armadures, son igual als MH originals. 

Per cert. Les figures son lo puto millor  cheers





Eternal Gladius
Piranha Plant
Piranha Plant

Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.

Tornar a dalt Ir abajo

Capcom mostra nou trailer de Monster Hunter Stories i arriba amb nous amiibo! Empty Re: Capcom mostra nou trailer de Monster Hunter Stories i arriba amb nous amiibo!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum