Fòrum Alerta Jocs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Xenoblade Chronicles (Wii) arriba a la eShop

3 participantes

Ir abajo

Xenoblade Chronicles (Wii) arriba a la eShop Empty Xenoblade Chronicles (Wii) arriba a la eShop

Missatge por Admin 03.05.16 14:39

Un dels grans videojocs imprescindibles de la Wii, ja es pot descarregar a la Nintendo eShop de Wii U.

Admin
Admin
Lakitu
Lakitu

Missatges : 72

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Xenoblade Chronicles (Wii) arriba a la eShop Empty Re: Xenoblade Chronicles (Wii) arriba a la eShop

Missatge por sakarisker 03.05.16 22:54

T'has confòs. El Xenoblade va sortir l'estiu passat a l'eShop i si te'l descarregaves tenies descompte quan compressis l'X. La notícia és que ara per primera vegada (apart de la versió de la New) ha sortit als EUA

=)

Gran joc per cert

sakarisker
Koopa Paratroopa
Koopa Paratroopa

Missatges : 25

Tornar a dalt Ir abajo

Xenoblade Chronicles (Wii) arriba a la eShop Empty Re: Xenoblade Chronicles (Wii) arriba a la eShop

Missatge por Fran84 03.05.16 23:21

No se quin dels dos m'agrada més! Encara tinc pendent l'últim boss de l'X. Molts cops m'ha passat en els JRPG's, no em puc passar l'enemic final pq he de pujar nivells/habilitats/armes, i em fa mandra estar 10 hores més pujant.

Espero que amb l'X no em passi!
Fran84
Fran84
Koopa Troopa
Koopa Troopa

Missatges : 12
Ubicació : Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Xenoblade Chronicles (Wii) arriba a la eShop Empty Re: Xenoblade Chronicles (Wii) arriba a la eShop

Missatge por Admin 03.05.16 23:35

Hòstia Saka! Merci per la correcció!

Encara no el tenien als EUA? Mare meva... xD
Admin
Admin
Lakitu
Lakitu

Missatges : 72

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Xenoblade Chronicles (Wii) arriba a la eShop Empty Re: Xenoblade Chronicles (Wii) arriba a la eShop

Missatge por sakarisker 08.05.16 15:18

De fet el joc original de wii mai va arribar als EUA, és exclusiu japonès i PAL. D'aquí que aquest joc a l'eshop sigui una gran notícia

sakarisker
Koopa Paratroopa
Koopa Paratroopa

Missatges : 25

Tornar a dalt Ir abajo

Xenoblade Chronicles (Wii) arriba a la eShop Empty Re: Xenoblade Chronicles (Wii) arriba a la eShop

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum