HORIZON Zero Dawn (Guerrilla Games) se'n va al 2017 +nou tràiler
2 participantes
Pàgina 1 de 1
HORIZON Zero Dawn (Guerrilla Games) se'n va al 2017 +nou tràiler
Els creadors de la saga Killzone (una puta merda) han anunciat que el "prometedor" HORIZON se'n va al primer quadrimestre de 2017. Per compensar-ho han publicat un nou (i espectacular, això sí) tràiler de cara a l'E3 2016 on, segurament en veurem un nou gameplay a la conferència de SONY.
He de reconèixer que el joc em té bastant expectant. L'argument i l'ambientació em convencen bastant. Amb una mica de sort... si quan surt a la venda té una rebuda positiva... li donaré una oportunitat.
Però es que el KILLZONE de la PS4 em va decebre tant ... però taaaaaaaaaaaaaaant ... quina puta merda. Sort que només m'hi vaig deixar 20€.
He de reconèixer que el joc em té bastant expectant. L'argument i l'ambientació em convencen bastant. Amb una mica de sort... si quan surt a la venda té una rebuda positiva... li donaré una oportunitat.
Però es que el KILLZONE de la PS4 em va decebre tant ... però taaaaaaaaaaaaaaant ... quina puta merda. Sort que només m'hi vaig deixar 20€.
Re: HORIZON Zero Dawn (Guerrilla Games) se'n va al 2017 +nou tràiler
Jo amb aquest joc no se que pensa. M'agrada tot el que veig. I el que veig es un Monster Hunter en tota regla. I precisament es aixo mateix el que em tira enrrere, No es un MH. Veig moltes mecàniques de combat i cacera iguales, pero a l'hora, els atacs i l'acció la veig massa scriptejada, tot massa guiat, no l'hi veig la llibertat d'accio i moviment que tindria que tenir un joc d'aquest tipus.
De totes maneres, el joc pinta realment mol be, i si l'hi tindra que anar fent un seguiment de ben a prop
De totes maneres, el joc pinta realment mol be, i si l'hi tindra que anar fent un seguiment de ben a prop
Eternal Gladius- Piranha Plant
- Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.