Fòrum Alerta Jocs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Resident Evil 5 és el culpable de la decadència de la saga?

2 participantes

Resident Evil 5 és el culpable de la decadència de la saga? Empty Resident Evil 5 és el culpable de la decadència de la saga?

Missatge por GerardBellpuig 31.05.16 20:18

Ho he sentit a dir massa vegades, però la veritat és que jo encara no l'he jugat. Fins a quin punt és veritat aquesta afirmació?

Jo vaig flipar un munt i m'ho vaig passar genial amb Resident Evil 4 de GameCube... de fet me'l vaig arribar a passar 3 o 4 vegades (no seguides... xd)

Amb les imatges i els vídeos dóna la sensació que el 5 segueixi exactament la mateixa fórmula que el 4 ... però potser m'equivoco.

Ara tinc ganes que anunciïn el Pack dels Residents 4, 5 i 6 Remasters en un mateix disc a finals d'any per sortir de dubtes. Em decepcionaran molt el 5 i el 6? Shocked

Us deixo amb les noves imatges del RE5 Remaster que han penjat avui:

GerardBellpuig
GerardBellpuig
Hammer Bro.
Hammer Bro.

Missatges : 46

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Resident Evil 5 és el culpable de la decadència de la saga? Empty Re: Resident Evil 5 és el culpable de la decadència de la saga?

Missatge por Eternal Gladius 05.06.16 13:25

Per mi el 4 va se la culminació de la saga. Es un joc rodo en tots els sentits tot i que es el mes diferent des del 0 fins el 3 contant el Code Veronica. Tots ells grants jocs i amb proutes novetats i millores per que siguint prou diferents i atractius entre ells.

A partir d'aqui, tot va ser costa avall. El 5 es va quedar nomes amb unes bones intencions, volia repetir la formula pero no se'n sortir fent aixi un joc que no aburrex, pero que per tota la acescència dels RE. 

Un detall curios es que el RE 5 es el mes dolent, i per contrapunt, es el mes venut de tota la saga. 

PD: El 6 no el conto. Directament no es un RE   Mad

Eternal Gladius
Piranha Plant
Piranha Plant

Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.

Tornar a dalt Ir abajo

Resident Evil 5 és el culpable de la decadència de la saga? Empty Re: Resident Evil 5 és el culpable de la decadència de la saga?

Missatge por GerardBellpuig 06.06.16 15:15

Doncs tens la mateixa opinió que he estat llegint durant aquests últims anys. A partir d'aquí només em queda trobar-lo més endavant a un preu bastant acceptable i poder-los jugar per treure'm aquest cuquet.

Evidentment ja no em faré il·lusions al respecte. Ja sabré a lo que vaig. Cool Cool Cool merci
GerardBellpuig
GerardBellpuig
Hammer Bro.
Hammer Bro.

Missatges : 46

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum