Resident Evil 5 és el culpable de la decadència de la saga?
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Resident Evil 5 és el culpable de la decadència de la saga?
Ho he sentit a dir massa vegades, però la veritat és que jo encara no l'he jugat. Fins a quin punt és veritat aquesta afirmació?
Jo vaig flipar un munt i m'ho vaig passar genial amb Resident Evil 4 de GameCube... de fet me'l vaig arribar a passar 3 o 4 vegades (no seguides... xd)
Amb les imatges i els vídeos dóna la sensació que el 5 segueixi exactament la mateixa fórmula que el 4 ... però potser m'equivoco.
Ara tinc ganes que anunciïn el Pack dels Residents 4, 5 i 6 Remasters en un mateix disc a finals d'any per sortir de dubtes. Em decepcionaran molt el 5 i el 6?
Us deixo amb les noves imatges del RE5 Remaster que han penjat avui:
Jo vaig flipar un munt i m'ho vaig passar genial amb Resident Evil 4 de GameCube... de fet me'l vaig arribar a passar 3 o 4 vegades (no seguides... xd)
Amb les imatges i els vídeos dóna la sensació que el 5 segueixi exactament la mateixa fórmula que el 4 ... però potser m'equivoco.
Ara tinc ganes que anunciïn el Pack dels Residents 4, 5 i 6 Remasters en un mateix disc a finals d'any per sortir de dubtes. Em decepcionaran molt el 5 i el 6?
Us deixo amb les noves imatges del RE5 Remaster que han penjat avui:
Re: Resident Evil 5 és el culpable de la decadència de la saga?
Per mi el 4 va se la culminació de la saga. Es un joc rodo en tots els sentits tot i que es el mes diferent des del 0 fins el 3 contant el Code Veronica. Tots ells grants jocs i amb proutes novetats i millores per que siguint prou diferents i atractius entre ells.
A partir d'aqui, tot va ser costa avall. El 5 es va quedar nomes amb unes bones intencions, volia repetir la formula pero no se'n sortir fent aixi un joc que no aburrex, pero que per tota la acescència dels RE.
Un detall curios es que el RE 5 es el mes dolent, i per contrapunt, es el mes venut de tota la saga.
PD: El 6 no el conto. Directament no es un RE
A partir d'aqui, tot va ser costa avall. El 5 es va quedar nomes amb unes bones intencions, volia repetir la formula pero no se'n sortir fent aixi un joc que no aburrex, pero que per tota la acescència dels RE.
Un detall curios es que el RE 5 es el mes dolent, i per contrapunt, es el mes venut de tota la saga.
PD: El 6 no el conto. Directament no es un RE
Eternal Gladius- Piranha Plant
- Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.
Re: Resident Evil 5 és el culpable de la decadència de la saga?
Doncs tens la mateixa opinió que he estat llegint durant aquests últims anys. A partir d'aquí només em queda trobar-lo més endavant a un preu bastant acceptable i poder-los jugar per treure'm aquest cuquet.
Evidentment ja no em faré il·lusions al respecte. Ja sabré a lo que vaig. merci
Evidentment ja no em faré il·lusions al respecte. Ja sabré a lo que vaig. merci
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum