Capcom mostra nou trailer de Monster Hunter Stories i arriba amb nous amiibo!
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Capcom mostra nou trailer de Monster Hunter Stories i arriba amb nous amiibo!
A la venta el 8 d'Octubre a Japó.
Els nous amiibo
Els nous amiibo
Reivax- Koopa Troopa
- Missatges : 10
Re: Capcom mostra nou trailer de Monster Hunter Stories i arriba amb nous amiibo!
Això són Amiibo? Però si són gegants no?
Re: Capcom mostra nou trailer de Monster Hunter Stories i arriba amb nous amiibo!
A veure en que queda al final aquest joc, a veure si es el meu primer monster hunter. Les edicions principals (d'acció) no m'agraden gens, aquest és un rpg, a veure si m'hi enganxo.
Fran84- Koopa Troopa
- Missatges : 12
Ubicació : Terrassa
A mi ja mel van vendre el primer dia. Soc super mega fan del MH, i aquest es un tom de rosca mes a la saga mai vist. Un MH JRPG amb historia!! JODER que mes es pot demanar.
Jo volta per internet un munt de videos Gameplay del joc. Per lo que s'ha vist, es un copia pega del MH, originals, l'unic que canvia es el rentat de cara al grafics cell shading, que li senten genial. Els monstres, combats he inclus les millores de armes i armadures, son igual als MH originals.
Per cert. Les figures son lo puto millor
Jo volta per internet un munt de videos Gameplay del joc. Per lo que s'ha vist, es un copia pega del MH, originals, l'unic que canvia es el rentat de cara al grafics cell shading, que li senten genial. Els monstres, combats he inclus les millores de armes i armadures, son igual als MH originals.
Per cert. Les figures son lo puto millor
Eternal Gladius- Piranha Plant
- Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.
Contenido patrocinado
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum