Persona 5, nou trailer i data de llançament
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Persona 5, nou trailer i data de llançament
Sortirà al Japó al setembre d'enguany, encara falta per confirmar la data als països occidentals. El nou vídeo de presentació és una meravella, continuen superant-se.
(no em deixa penjar el video)
(no em deixa penjar el video)
sakarisker- Koopa Paratroopa
- Missatges : 25
Re: Persona 5, nou trailer i data de llançament
Es aquest Saka?
La veritat que amb tot els que sempre ens estas explicant del joc, em faria molta gracia jugar la saga aquesta. El problema el tinc amb l'idioma, que es una barrera infranquejable per mi.
Per cert. El tràiler es veu brutal.
La veritat que amb tot els que sempre ens estas explicant del joc, em faria molta gracia jugar la saga aquesta. El problema el tinc amb l'idioma, que es una barrera infranquejable per mi.
Per cert. El tràiler es veu brutal.
Eternal Gladius- Piranha Plant
- Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.
Doncs amb les expectatives tan grans que està creant aquest joc ho veig una oportunitat per Atlus indispensable per tenir el prestigi que es mereix a l'Europa central i del sud.
Fa bons jocs de rol, ha de ser valenta i encara que costi pasta traduir i tindrà amb el temps el reconeixement que es mereix per aquí també.
Fa bons jocs de rol, ha de ser valenta i encara que costi pasta traduir i tindrà amb el temps el reconeixement que es mereix per aquí també.
Malauradament no et puc dir en aquest cas, bueno és igual, juga'l en anglès que més o menys ho disfrutaràs. Perquè precisament la història és el més maco tant dels Persona com dels Shin Megami Tensei tradicionals.
Aviam si els temps canvien. Encara no hi ha res confirmat a Occident, o sigui que encara és possible.
Aviam si els temps canvien. Encara no hi ha res confirmat a Occident, o sigui que encara és possible.
Quines ganes!
Fran84- Koopa Troopa
- Missatges : 12
Ubicació : Terrassa