Fòrum Alerta Jocs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis

+2
TitoLuigi
Admin
6 participantes

Ir abajo

Enquesta de prova. T'agrada Ratchet & Clank?

Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis Vote_lcap29%Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis Vote_rcap 29% 
[ 2 ]
Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis Vote_lcap14%Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis Vote_rcap 14% 
[ 1 ]
Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis Vote_lcap0%Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis Vote_lcap57%Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis Vote_rcap 57% 
[ 4 ]
 
Vots Totals : 7
 
 

Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis Empty Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis

Missatge por Admin 04.05.16 1:57

Sony aprofita que treu un bon joc per fer propaganda de les floretes que li han tirat. No es pot perdre pistonada!  pirat

Admin
Admin
Lakitu
Lakitu

Missatges : 72

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis Empty Re: Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis

Missatge por TitoLuigi 04.05.16 19:36

Passo d'aquesta saga.
TitoLuigi
TitoLuigi
Koopa Troopa
Koopa Troopa

Missatges : 12

Tornar a dalt Ir abajo

Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis Empty Re: Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis

Missatge por Reivax 04.05.16 19:39

A mi si m'agrada. Es una de les poques sagues de Sony que podria pasar per una de Nintendo(sense arribar a la perfecció d'aquestes clar està afro)
Reivax
Reivax
Koopa Troopa
Koopa Troopa

Missatges : 10

Tornar a dalt Ir abajo

Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis Empty Re: Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis

Missatge por Eternal Gladius 08.05.16 9:44

Jo nomes dire que es un dels primers jocs que jugare quan tinga la PS4. Els gràfics son brutals, la jugabilitat es veu perfecta, humor i diversió. Que mes se li pot demanar.

L'unic  problema que veig, es que no es un joc de PSX, d'aquests temps que corren. El public de Sony ja no juga aquests tipus de jocs, aquest Ratchet & Clank, hagues tingut que sortir per consoles Nintendo que es on tindria el potencial gamer que si el gaudiria mes. 

Eternal Gladius
Piranha Plant
Piranha Plant

Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.

Tornar a dalt Ir abajo

Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis Empty Re: Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis

Missatge por sakarisker 08.05.16 15:17

És una saga horrible, l'he jugat a la PSP i m'ha semblat avorrida, linial i repetitiva.

sakarisker
Koopa Paratroopa
Koopa Paratroopa

Missatges : 25

Tornar a dalt Ir abajo

Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis Empty Re: Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis

Missatge por GerardBellpuig 08.05.16 16:21

Jo tinc intenció de pillar-me'l d'aquí a uns mesos... quan no sàpiga que comprar-me. A més, té un preu molt econòmic. Serà la forma de descobrir la saga. Ja us donaré la meva opinió quan me l'hagi passat. Very Happy

PD: Em sembla que és una mica Jet Force Gemini, no? Amb lo que em va arribar a agradar aquella obra mestra de Rare per a Nintendo 64... amor etern.
GerardBellpuig
GerardBellpuig
Hammer Bro.
Hammer Bro.

Missatges : 46

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis Empty Re: Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis

Missatge por Eternal Gladius 09.05.16 0:00

sakarisker escrigué:És una saga horrible, l'he jugat a la PSP i m'ha semblat avorrida, linial i repetitiva.
No he tingut la oportunitat de jugar el de PSP, i aquest nou de la PS4, tampoc l'he provat. Pero si he mirat un munt de gamesplays, i me esta semblant jocarro. Jo nomes he jugar el de PS2, i em va agradar força.

Eternal Gladius
Piranha Plant
Piranha Plant

Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.

Tornar a dalt Ir abajo

Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis Empty Re: Ratchet & Clank, el tràiler dels elogis

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum