Fòrum Alerta Jocs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

GTA V acumula 65 milions d'unitats venudes!

3 participantes

Ir abajo

GTA V acumula 65 milions d'unitats venudes! Empty GTA V acumula 65 milions d'unitats venudes!

Missatge por Admin 23.05.16 13:52

Notícia completa

GTA V acumula 65 milions d'unitats venudes! Gta-v-e3-2013-images-06
Admin
Admin
Lakitu
Lakitu

Missatges : 72

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

GTA V acumula 65 milions d'unitats venudes! Empty Re: GTA V acumula 65 milions d'unitats venudes!

Missatge por Eternal Gladius 23.05.16 22:11

Me'n alegro per la saga aquesta tot i que a mi, ni fu ni fa. He jugat algun i mai m'han agradat. Son jocs massa encarats a canalla i preadolecents amb ganes de ser els dulentots i les nois dus del barri.

Eternal Gladius
Piranha Plant
Piranha Plant

Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.

Tornar a dalt Ir abajo

GTA V acumula 65 milions d'unitats venudes! Empty Re: GTA V acumula 65 milions d'unitats venudes!

Missatge por GerardBellpuig 24.05.16 9:56

Jo no diria que "hi van encarats"... però estar clar que en són conscients del target i se n'aprofiten. Però lluny dels clitxés i les ruqueries típiques que la gent que segueix la saga alaben ... GTAV em va sorprendre (bastant) per la qualitat global del producte i més tenint en compte la durada del mode història i l'extensió de l'escenari.

Saben molt bé el que fan i saben organitzar-se per oferir allò que volen. Després ja dependrà dels gustos de cada jugador... però el que tinc molt clar és que Rockstar amb GTAV l'ha clavat. Ara falta saber si aguantaran el llistó tan alt o es desinflarà després d'aquest èxit brutal.

Jo aposto a que GTA VI sortirà a finals de 2017.
GerardBellpuig
GerardBellpuig
Hammer Bro.
Hammer Bro.

Missatges : 46

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

GTA V acumula 65 milions d'unitats venudes! Empty Re: GTA V acumula 65 milions d'unitats venudes!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum