Fòrum Alerta Jocs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

No m'agrada l'Uncharted 1

3 participantes

Ir abajo

No m'agrada l'Uncharted 1 Empty No m'agrada l'Uncharted 1

Missatge por Tarles 11.05.16 9:40

Fa poc vaig adquirir la Nathan Drake Collection i l'he començat a jugar.

Però la veritat és que odio el Uncharted 1, un joc que he trobat sobrevalorat repetitiu fins a l'infinit, monoton a més no poguer-

Algú em pot dir si els següents jocs milloren? pq de moment he cacelat el uncharted 4 pq no se si acabare el 1, si em dieu que els altres milloren doncs buscare algun video que em digui tot el que necessito saber per iniciar el 2, sempre i quan valgui la pena.

Ja em direu...
Tarles
Tarles
Koopa Troopa
Koopa Troopa

Missatges : 12

Tornar a dalt Ir abajo

No m'agrada l'Uncharted 1 Empty Re: No m'agrada l'Uncharted 1

Missatge por GerardBellpuig 11.05.16 13:52

L'Uncharted 1 és casi un insult al costat del 2 i del 3 .... i quasi et puc assegurar que no té RES a veure amb Uncharted 4 (del que porto una hora i poc jugada).

Tenia claríssim que quan comprés la PS4 em llançaria de cap al Collection per comprovar en primera persona "aquesta saga excel·lent exclusiva de Sony a l'altura o fins hi tot millor que els Marios i els Zeldas".... xD

I després de petar-me els 3 (dos cops cadascun) em crec amb la potestat d'opinar objectivament.

NI DE CONYA són jocs de 10. Com van córrer els maletins ... mare meva. I precisament per culpa dels maletins ... la qualitat d'Uncharted 4 quedarà "tapada" pels 10s dels tres primers.

Amb la primera entrega és descaradíssim que es van escórrer amb els gràfics del moment ... però amb el 2 notaras un canvi brutal. Amb el 2, Naughty Dog devia tenir una injecció de pressupost i personal molt extrem perquè el salt és molt fort.

El 3 continua el gran nivell (excel·lent) del 2, però tot i això queden molt lluny d'una obra mestra que realment està equilibrada i aporta coses noves al sector com qualsevol nou Mario o nou Zelda.

NO ET FACIS ENRERE. Juga'ls tal com els van concebre realment (jocs ràpids, sense pretensions, inspirats en Hollywood) i gaudeix dels gràfics, la banda sonora i l'entreteniment que t'aporten.

NO et pots perdre Uncharted 4 tenint la PS4, seria un delicte.

PD: Amb The Last of Us es nota que van madurar molt, van millorar molts errors dels Uncharteds, i amb l'Uncharted 4 ho han fotut tot a la coctelera i l'han clavat fins al fons.

Cool

GerardBellpuig
GerardBellpuig
Hammer Bro.
Hammer Bro.

Missatges : 46

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

No m'agrada l'Uncharted 1 Empty Re: No m'agrada l'Uncharted 1

Missatge por Eternal Gladius 11.05.16 19:14

Tarles, crec que el Gerard ja t'ha respost mes que be. Jo nomes puc opinar del primer. I no, no hem va agradar res de res. No fa falta tornar a dir els motius, son els mateixos que tu be comentes. A diferencia del Gerard, jo ja no he pogut continuar amb la saga, me va ha arribar a decebre tant el primer, que ja no he volgut jugar cap mes. Si he provat les demos que hi ha a la PS3, però hem van semblar mes de lo mateix i un trits copia i pega del primer.

Eternal Gladius
Piranha Plant
Piranha Plant

Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.

Tornar a dalt Ir abajo

No m'agrada l'Uncharted 1 Empty Re: No m'agrada l'Uncharted 1

Missatge por Tarles 12.05.16 17:39

Merci nois, crec que el que fare sera spoilajar-me el 1 i salta directament al 2.
Tarles
Tarles
Koopa Troopa
Koopa Troopa

Missatges : 12

Tornar a dalt Ir abajo

No m'agrada l'Uncharted 1 Empty Re: No m'agrada l'Uncharted 1

Missatge por GerardBellpuig 12.05.16 18:20

Home... no et costaria res petar-te'l amb la dificultat més baixa ... però sí, seria una opció. xD

"Lo jugué en YouTube". What a Face What a Face What a Face What a Face
GerardBellpuig
GerardBellpuig
Hammer Bro.
Hammer Bro.

Missatges : 46

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

No m'agrada l'Uncharted 1 Empty Re: No m'agrada l'Uncharted 1

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum