Fòrum Alerta Jocs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Estic jugant per primer cop a The Last of Us ... i m'encanta!

3 participantes

Ir abajo

Estic jugant per primer cop a The Last of Us ... i m'encanta! Empty Estic jugant per primer cop a The Last of Us ... i m'encanta!

Missatge por GerardBellpuig 08.05.16 22:37

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Moooolt! M'agrada molt!

Ara fa poc he sortit de les clavegueres infestades de zombis i diria que vaig per la meitat del joc. És veritat que jugablement no és cap meravella i l'argument (per ara) no mata... però m'he enamorat de l'Ambientació! Quina flipada! Quins detalls, quins efectes de llum, quines textures ... i un munt de racons i raconets per explorar i buscar objectes.

Molt bé Naughty Dog! What a Face
GerardBellpuig
GerardBellpuig
Hammer Bro.
Hammer Bro.

Missatges : 46

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Estic jugant per primer cop a The Last of Us ... i m'encanta! Empty Re: Estic jugant per primer cop a The Last of Us ... i m'encanta!

Missatge por sakarisker 09.05.16 16:39

És un dels grans jocs de la ps3, li tinc moltíssimes ganes. Me l'agafaré per la ps4.

sakarisker
Koopa Paratroopa
Koopa Paratroopa

Missatges : 25

Tornar a dalt Ir abajo

Estic jugant per primer cop a The Last of Us ... i m'encanta! Empty Re: Estic jugant per primer cop a The Last of Us ... i m'encanta!

Missatge por Eternal Gladius 09.05.16 22:18

Com ja vaig comentar pel whatsapp, el joc em va agradar força, no negare que esperava una mica mes despres de tot el bombo que tenia, tot i aixi, molt bon joc. 

Jo lo que mes destacaria es l'historia i ambientació, que crec que son insuperables. Realment transmet sensacions i la cruesa de la situació que estan vivint. Per mi es lo millor que te el joc. A part d'aixo, la resta del joc deixa molt que desitjar. 

La jugabilitat es pesima, increïblement guiada, monòtona i aburrida. La interacció entre els personatges es sempre la mateixa, fer que escali  una paret, tirar una fusta, palet, o escala i ja esta. La IA, dels acompanyants  es de vergonya aliena, en la majoria de situacions rius per no plorar veient el que fan entre els combats

 
Una preguanta. Quan dius explora, a que et refereixes. Per que el joc es una puta linea recta on es impossible desvias un metre en cap direcció. I tema trovar objectes amagats, como que no tampoc. No hi ha res per buscar, a part de les tonteries per aconseguir el logros ho trofeus, que per mi es una tonteria que no aporta res i una pedua de temps. 

Ei, ojo!! que amb aquesta petita critica no dic que el joc no estigui be, per mi es el joc on he sentit les mateixes sensacions a una bona peli del estil, pero aquests petits (ho grans) problemes, per mi no el fan un joc redo.

Eternal Gladius
Piranha Plant
Piranha Plant

Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.

Tornar a dalt Ir abajo

Estic jugant per primer cop a The Last of Us ... i m'encanta! Empty Re: Estic jugant per primer cop a The Last of Us ... i m'encanta!

Missatge por GerardBellpuig 10.05.16 13:54

Home!! Eternal... jo venint dels Uncharteds 1, 2 i 3 ... la línia recta queda molt dissimulada, la veritat. Pot entrar a un munt de cases que són secundàries i buscar els col·leccionables sempre m'ha agradat.

Coincideixo amb tu que no es mereix el 10 per fallos garrafals (i repetitius) en el sistema de joc. Sembla estany que mimant tant determinats aspectes... no hagin inclòs més varietat de situacions (tema palets i escales).

A més, personalment m'han faltat SUSTOS BRUTALS. Ho tenien tot al seu favor per incloure moments èpics que no els hauria costat res de res!

Una llàstima. A veure si la segona part ho millora. Cool
GerardBellpuig
GerardBellpuig
Hammer Bro.
Hammer Bro.

Missatges : 46

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Estic jugant per primer cop a The Last of Us ... i m'encanta! Empty Re: Estic jugant per primer cop a The Last of Us ... i m'encanta!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum