Fòrum Alerta Jocs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

PORRA: Els videojocs de llançament de NX

+2
sakarisker
GerardBellpuig
6 participantes

Ir abajo

PORRA: Els videojocs de llançament de NX Empty PORRA: Els videojocs de llançament de NX

Missatge por GerardBellpuig 07.05.16 16:43

Va que sé que us agrada aquest tema!!! xD

Quins videojocs de NINTENDO creieu que acompanyaran el llançament de la NX al març de 2017?

Aquí van els meus:


  • The Legend of Zelda (obvi)
  • METROID (de Retro Studios)
  • Super Mario (saga principal)


Crec que hi haurà triplet. Cool Cool Cool
GerardBellpuig
GerardBellpuig
Hammer Bro.
Hammer Bro.

Missatges : 46

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

PORRA: Els videojocs de llançament de NX Empty Re: PORRA: Els videojocs de llançament de NX

Missatge por sakarisker 08.05.16 12:45

No us feu tantes palles. A més que hi ha un rumor molt fort de què el famós joc de retro és una nova ip. I totes les noves ip que vagi fent Nintendo seran de dibuixets per innovar i tal.

sakarisker
Koopa Paratroopa
Koopa Paratroopa

Missatges : 25

Tornar a dalt Ir abajo

PORRA: Els videojocs de llançament de NX Empty Re: PORRA: Els videojocs de llançament de NX

Missatge por Eternal Gladius 08.05.16 14:14

Difícil. De Nintendo ja no tinc res segur. Quan estas convençut de que sera blanc, van ells i contra tot pronostic, es negre. Una cosa es lo que voldria, i l'altra, els que ens donaran. 

Als teus

Zelda
Mario
Metroid

Jo li sumo

luigi's mansion 3
Splatoon 2

Eternal Gladius
Piranha Plant
Piranha Plant

Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.

Tornar a dalt Ir abajo

PORRA: Els videojocs de llançament de NX Empty Re: PORRA: Els videojocs de llançament de NX

Missatge por GerardBellpuig 08.05.16 15:39

Saka que no són palles!!! És un joc!

I per cert... A qui l'encerti li paguen unes fantes! pirat pirat pirat pirat
GerardBellpuig
GerardBellpuig
Hammer Bro.
Hammer Bro.

Missatges : 46

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

PORRA: Els videojocs de llançament de NX Empty Re: PORRA: Els videojocs de llançament de NX

Missatge por sakarisker 08.05.16 15:49

Ho dic pel Metroid, com a molt espero un Metroid chibi en Disneylandia. Però vaja tant de bo m'equivoqui i vegi un Metroid Prime com Buda mana.

sakarisker
Koopa Paratroopa
Koopa Paratroopa

Missatges : 25

Tornar a dalt Ir abajo

PORRA: Els videojocs de llançament de NX Empty Re: PORRA: Els videojocs de llançament de NX

Missatge por Eternal Gladius 09.05.16 0:11

sakarisker escrigué:Ho dic pel Metroid, com a molt espero un Metroid chibi en Disneylandia. Però vaja tant de bo m'equivoqui i vegi un Metroid Prime com Buda mana.


ajajaja.... me parto amb tu Saka, quines sortides   lol!  XD:

Eternal Gladius
Piranha Plant
Piranha Plant

Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.

Tornar a dalt Ir abajo

PORRA: Els videojocs de llançament de NX Empty Re: PORRA: Els videojocs de llançament de NX

Missatge por sakarisker 09.05.16 16:43

Ho sento per parlar així però és que m'agradava molt la Nintendo de GC cap enrere per la seva varietat d'estils.

sakarisker
Koopa Paratroopa
Koopa Paratroopa

Missatges : 25

Tornar a dalt Ir abajo

PORRA: Els videojocs de llançament de NX Empty Re: PORRA: Els videojocs de llançament de NX

Missatge por Fran84 09.05.16 21:36

Vull creure que sortiran amb:

Zelda,pikmin 4, mario principal, revisió d'splatoon i m'encantaria un animal crossing.

Pel que fa al suport d'editores externes, un fifa, el dragon quest XI i el FF VII remake.

Per dir algo!
Fran84
Fran84
Koopa Troopa
Koopa Troopa

Missatges : 12
Ubicació : Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

PORRA: Els videojocs de llançament de NX Empty Re: PORRA: Els videojocs de llançament de NX

Missatge por flusky 10.05.16 0:32

Jo crec que aquests:

Zelda NX, DDR Calamarciñas Splatoon, Pikmin 4, Luigi's Mansion 3, Smash Bros amb tots els DLC inclosos, un Mario 3D, Bayonetta 3 i Animal Crossing

I les thirds que més bé la recolzin EA i Square Enix. Amb Ubisoft amb lo que van fer amb el Rayman, el Zombi U i el retard de Watch Dogs dubto que Nintendo hi confii tant

Però també hem de pensar que si és híbrid també sortiran jocs de portàtils a part des de sobretaula.

flusky
Goomba
Goomba

Missatges : 6

Tornar a dalt Ir abajo

PORRA: Els videojocs de llançament de NX Empty Re: PORRA: Els videojocs de llançament de NX

Missatge por GerardBellpuig 10.05.16 13:16

Ei que havia dit DE LLANÇAMENT!!! No durant el primer any!!! xDDDDD
GerardBellpuig
GerardBellpuig
Hammer Bro.
Hammer Bro.

Missatges : 46

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

PORRA: Els videojocs de llançament de NX Empty Re: PORRA: Els videojocs de llançament de NX

Missatge por flusky 10.05.16 19:03

Però pensa Gerard que tot aquest any sense jocs de Wii U significa que n'estan desenvolupant un munt per NX. Crec que s'ajuntaran els de sortida pensats des del primer minut per NX més tots els altres jocs que eren per Wii U i se'n van a NX (Com Pikmin 4)

flusky
Goomba
Goomba

Missatges : 6

Tornar a dalt Ir abajo

PORRA: Els videojocs de llançament de NX Empty Re: PORRA: Els videojocs de llançament de NX

Missatge por Eternal Gladius 10.05.16 22:01

de debò que no em faria res que tinguessis rao amb tota la llista que has ficat Flusky. I jo firmaria on fos per que sigues aquesta. Però no ho veig clar tots aquest jocarros de sortida.

Pero també es veritat, que son jocs que han de sortir si ho si. I podria ser que tinguessam uns quants de sortida, i la resta durant l'any. A part, treure tot aquest catalec de sortida seria contraproduent per Nintendo. Lo que ha de fer, es crear interes ensenyant jocs, i fer que la gent no perdi l'atenció durant l'any i poc ha poc però sense parar, anar ensenyant coses.

Eternal Gladius
Piranha Plant
Piranha Plant

Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.

Tornar a dalt Ir abajo

PORRA: Els videojocs de llançament de NX Empty Re: PORRA: Els videojocs de llançament de NX

Missatge por Tarles 11.05.16 9:08

La meva porra:

-Zelda WiiU/Nx (Confirmat)
-Pikmin 4 (Joc que segons Miyamoto estava sen desarrollat per WiiU, no s'ha tornat a dir res i tenint en compte el passat... Pikmin 3 era per Wii...)
-Dragon Quest XI (Confirmat)
Tarles
Tarles
Koopa Troopa
Koopa Troopa

Missatges : 12

Tornar a dalt Ir abajo

PORRA: Els videojocs de llançament de NX Empty Re: PORRA: Els videojocs de llançament de NX

Missatge por GerardBellpuig 11.05.16 14:18

Un Pikmin el deixaria sempre per més avançada la generació. A mi m'agrada molt que les consoles de Nintendo s'estrenin amb un Super Mario. I de la mateixa manera, m'agrada que s'acabin amb un ZELDA.

Es nota que la N64 i la GameCube em van marcar. Cool Cool Cool
GerardBellpuig
GerardBellpuig
Hammer Bro.
Hammer Bro.

Missatges : 46

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

PORRA: Els videojocs de llançament de NX Empty Re: PORRA: Els videojocs de llançament de NX

Missatge por Eternal Gladius 11.05.16 18:58

Imperdonable!!! Evil or Very Mad

Esteu tots vanejats de per vida del foro. Quins Nintenderos de pa sucat amb oli. Ningú ha dit el JOC, si, el joc en majúscules que tots estem desitjant i hem cremat ha Nintendo per no fer-lo i hara que estem diguent els jocs que esperem i volem per NX, ningú el diu. 

Si senyors. Volem un F-Zero de sortida per NX.  cheers


PORRA: Els videojocs de llançament de NX 885x

Eternal Gladius
Piranha Plant
Piranha Plant

Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.

Tornar a dalt Ir abajo

PORRA: Els videojocs de llançament de NX Empty Re: PORRA: Els videojocs de llançament de NX

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum