Fòrum Alerta Jocs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Mecagon la puta Nintendo! No hi haurà Direct E3 2016!!!

4 participantes

Ir abajo

Mecagon la puta Nintendo! No hi haurà Direct E3 2016!!! Empty Mecagon la puta Nintendo! No hi haurà Direct E3 2016!!!

Missatge por Admin 05.05.16 18:17

Hòstia puta ja!

Això sí que no m'ho esperava per a res!!!!
No només no hi haurà Nintendo Direct aquest E3 2016 sinó que connectaran en directe amb el seu estand al recinte firal per ensenyar-nos "a full" el Zelda de Wii U i NX.

A mi no em va que em rebentin el joc.

Passaré completament de Nintendo durant la Fira.

Gràcies @Nintendo, ho estàs fent de puta mare. scratch

Mecagon la puta Nintendo! No hi haurà Direct E3 2016!!! The-legend-of-zelda-par-wii-u-2


Editat per darrera vegada per Admin el 05.05.16 21:35, editat 1 cop en total
Admin
Admin
Lakitu
Lakitu

Missatges : 72

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Mecagon la puta Nintendo! No hi haurà Direct E3 2016!!! Empty Re: Mecagon la puta Nintendo! No hi haurà Direct E3 2016!!!

Missatge por Eternal Gladius 05.05.16 21:15

Pau senyor pau. 

Crec que de moment es la millor cosa que pot fer Nintendo. Ja se sap que tant Sony com Microsoft estan treballant en unes seudo consoles 1.5 "cosa que es una estafa i falta de respecte al usuari que ja ha comprat les primeres" i les presentaran a l'E3. Nintendo ja te mala papeleta per remuntar, te  molts factors encontra, gent, premsa, opinio publica, i si ha sobre al E3, es eclipsat la presentació de la NX, per aquestes estafes 1.5, de la competència, Nintendo quedaria difuminada entre tanta noticia i no tindria la repercussió que li faria falta. 

Crec que lo que esta fent es lo correcte. Espera ha despres de la fira i quan s'apagui les llums i colors de l'E3, i la gent estigui mes calmada, fer una presentació com deu mana de la NX, ho com es digui. Es la unica manera que tindria Nintendo de captar ella sola l'atenció de la gent i els medis de comunicació. i aqui si es hon ha de fotre els colons d'amunt la taula i dir..... Aqui teniu la nostra nova consola, la potencia, les prestacions, jocs propis i de terceres que ens faltaven. I esperem que aixi pugui donar un bon cop defecte i fer callar a tota aquella gent que nomes fot merda d'amunt Nintendo.

Eternal Gladius
Piranha Plant
Piranha Plant

Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.

Tornar a dalt Ir abajo

Mecagon la puta Nintendo! No hi haurà Direct E3 2016!!! Empty Re: Mecagon la puta Nintendo! No hi haurà Direct E3 2016!!!

Missatge por Admin 05.05.16 22:26

El que tu planteges Eternal em sembla de puta mare. I jo també faria una cosa similar. El problema està en que no veig pas a Nintendo pensant com tu i com jo. Ben al contrari.

Si passat l'E3 fa una presentació de NX com tu dius ... voldrà dir que alguna cosa ha canviat.

Estic desesperat. No No No No
Admin
Admin
Lakitu
Lakitu

Missatges : 72

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Mecagon la puta Nintendo! No hi haurà Direct E3 2016!!! Empty Re: Mecagon la puta Nintendo! No hi haurà Direct E3 2016!!!

Missatge por sakarisker 08.05.16 12:51

A mi em sembla correcte que facin una presentació pròpia com van fer amb la ps4, iphone i coses així.

Espero que no la presentin en un Direct com la New 3ds això sí...

sakarisker
Koopa Paratroopa
Koopa Paratroopa

Missatges : 25

Tornar a dalt Ir abajo

Mecagon la puta Nintendo! No hi haurà Direct E3 2016!!! Empty Re: Mecagon la puta Nintendo! No hi haurà Direct E3 2016!!!

Missatge por GerardBellpuig 08.05.16 16:17

Si es clar. Una presentació pròpia, amb show i tot em semblaria perfecte, perquè jo també ho faria... però no està pas confirmat.

I tal com van els tiros... ja veig Nintendo Direct al canto. Ja tremolo. Sad
GerardBellpuig
GerardBellpuig
Hammer Bro.
Hammer Bro.

Missatges : 46

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Mecagon la puta Nintendo! No hi haurà Direct E3 2016!!! Empty Re: Mecagon la puta Nintendo! No hi haurà Direct E3 2016!!!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum