Fòrum Alerta Jocs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Animal Crossing i Fire Emblem saltaran als mòbils

4 participantes

Ir abajo

Animal Crossing i Fire Emblem saltaran als mòbils Empty Animal Crossing i Fire Emblem saltaran als mòbils

Missatge por Admin 04.05.16 14:27

Animal Crossing i Fire Emblem saltaran als mòbils AC-FE-Mobile-Conf

Aquestes dues sagues de Nintendo seran les següents (o les primeres, si tenim en compte que els Mii no són ben bé una saga) en fer el salt a les plataformes Android i iOS. Encara no han anunciat quin tipus d'aplicació seran, però segurament no seran tan experimentals o diferents com "Miitomo", sinó més jugables.

A més Nintendo també ha publicat que Miitomo ja corre pels dispositius de 10 milions d'usuaris arreu del món.

El director de Nintendo, Kimishima, també va comunicar que fins hi tot el gran Miyamoto també està involucrat en la secció "mòbil" per demostrar fins a quin punt s'està prenent seriosament la casa de Kyoto tot el tema de les Apps.

---

A mi personalment no em desagrada... sempre i quan NO AFECTI al desenvolupament dels títols per a consoles.

Admin
Admin
Lakitu
Lakitu

Missatges : 72

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Animal Crossing i Fire Emblem saltaran als mòbils Empty Re: Animal Crossing i Fire Emblem saltaran als mòbils

Missatge por TitoLuigi 04.05.16 19:35

A mi no em funciona el Miitomo al mòbil! Estic desesperat!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
TitoLuigi
TitoLuigi
Koopa Troopa
Koopa Troopa

Missatges : 12

Tornar a dalt Ir abajo

Animal Crossing i Fire Emblem saltaran als mòbils Empty Re: Animal Crossing i Fire Emblem saltaran als mòbils

Missatge por sakarisker 09.05.16 16:47

A veure el del Animal Crossing però no m'acaba d'agradar jugar amb el mòbil

sakarisker
Koopa Paratroopa
Koopa Paratroopa

Missatges : 25

Tornar a dalt Ir abajo

Animal Crossing i Fire Emblem saltaran als mòbils Empty Seran FREE-TO-PLAY

Missatge por Admin 11.05.16 14:16

Isao Moriyasu, CEO de DeNA, ha anunciat al Wall Street Journal, que els dos títols seran Free-to-Play i que s'estrenaran aquesta TARDOR.

També ha recordat que ja no seran "tipus xarxes socials" com Miitomo, sinó que seran videojocs de tall més clàssic.

Animal Crossing i Fire Emblem saltaran als mòbils Isao-moriyasu-dena-ceo
Admin
Admin
Lakitu
Lakitu

Missatges : 72

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Animal Crossing i Fire Emblem saltaran als mòbils Empty Re: Animal Crossing i Fire Emblem saltaran als mòbils

Missatge por Eternal Gladius 11.05.16 19:07

Animal Crossing si es un joc que veig per mòbils, de fet, crec que es el joc ideal per aquest tipus se sistema. Avui dia el mòbil es mes versàtil i el tenim mes a ma que no una consola portàtil. I l'Animal Crosing es un joc de jugar diàriament partides curtes. I el mòbil, per mi seria el seu habitat ideal. 



Sobre el FE, per mòbil..... NO!!! Em nego rotundament. FE, per telefons es un sacrilegi, una aberració, es inconcebible jugar aquest tipus de joc tant dens i de fotre'l-hi tantes hores en un mòbil. Els FE, son jocs creats per portàtils. I si molt ma pures, en consola de sobretaula. He dit.  Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Eternal Gladius
Piranha Plant
Piranha Plant

Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.

Tornar a dalt Ir abajo

Animal Crossing i Fire Emblem saltaran als mòbils Empty Re: Animal Crossing i Fire Emblem saltaran als mòbils

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum