Fòrum Alerta Jocs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Star Fox Zero i el seu control

5 participantes

Ir abajo

Star Fox Zero i el seu control Empty Star Fox Zero i el seu control

Missatge por Admin 02.05.16 23:42

Quin desastre!
Tan de bo haguessin donat diferents opcions de control!

Amb els giroscopis el control és una aberració.

Mai comprendré la decisió de Nintendo ni de Shigeru Miyamoto.

Hauria estat un imprescindible de Wii U si s'hagués pogut controlar amb el Wiimote! Moure la nau amb la palanca del Nunchuk i apuntant amb el punter. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Admin
Admin
Lakitu
Lakitu

Missatges : 72

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Star Fox Zero i el seu control Empty Re: Star Fox Zero i el seu control

Missatge por TitoLuigi 03.05.16 14:08

Home no n'hi ha per tant ..... a mi m'ha agradat.
Costa bastant durant les primeres partides però quan li agafes el truquillo és una passada. Igualment Nintendo havia de donar més opcions de control, i encara més per aquelles persones que no estan tan acostumades a Star Fox o al control per moviments.
TitoLuigi
TitoLuigi
Koopa Troopa
Koopa Troopa

Missatges : 12

Tornar a dalt Ir abajo

Star Fox Zero i el seu control Empty Re: Star Fox Zero i el seu control

Missatge por sakarisker 03.05.16 22:55

Necessitàvem jocs que fessin servir el Gamepad. Trobo que han fet un gran joc!

sakarisker
Koopa Paratroopa
Koopa Paratroopa

Missatges : 25

Tornar a dalt Ir abajo

Star Fox Zero i el seu control Empty Re: Star Fox Zero i el seu control

Missatge por Eternal Gladius 07.05.16 13:05

Nomes estic d'acord en una cosa de lo que dius. En que Nintendo hagues pogut implementar un control mes tradicional. A part d'aixo. En res mes.


per mi el nou control del Star Fox, em sembla lo mes millor que l'hi han pogut fer ha aquest joc. Es rapit a l'hora de mouret i apuntar, precis , dinàmic i molt intuïtiu. Si es veritat que un s'ha de adaptar al nou control. Jo vaig estar com ha mig hora, repetir 3, 4, cops la primera missió. I t'asseguro que un cop dominat el control, jo ja no se veure'l-hi millor forma de jugar aquest jocarro. Que aixo ja es altra cosa. 

El joc deixant de banda el control, aquest Star Fox, m'ha agradat molt. No esperava molt despres dels primers trailers del passat E3, però al final, he de reconeixer que ha superat totes les meves expectatives.

Eternal Gladius
Piranha Plant
Piranha Plant

Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.

Tornar a dalt Ir abajo

Star Fox Zero i el seu control Empty Re: Star Fox Zero i el seu control

Missatge por GerardBellpuig 07.05.16 13:31

Jo exclouria la paraula intuïtiu ... bàsicament perquè és tot el contrari. Intuïtiu era Star Fox 64, perquè pillaves la palanca i el botó A i a tirar milles!
GerardBellpuig
GerardBellpuig
Hammer Bro.
Hammer Bro.

Missatges : 46

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Star Fox Zero i el seu control Empty Re: Star Fox Zero i el seu control

Missatge por Eternal Gladius 08.05.16 9:38

No Gerard. Intuïtiu es la paraula exacta. Intuïtiu vol dir no tenir que pensar el que has de fer, i amb aquest control passa exactament aixo. El comandament es converteix en una part mes del cos la cual no has de donar-li l'ordre de fer res. Ella sola va on el jugador clava els ulls, L'unic problema que te, es que t'has de fer amb el control. Cosa que a tu no l'agradat i no li sabras veure les virtuts que te. Pero el que no es pot negar, es que a la que l'hi agafes el fil, es una puta meravella.

Aquest problema del control també ho tenen els jocs hack and slash, amb les desenes de combos que tenen, els shooters d'havans que no n'hi havia cap que es jugues igual, ho fins hi tot, en alguns jocs de plataformes. I no em diras que en tots aquests jocs no necessitaven  un aprenentatge del control. Ho es que tu ja vas nàixer ensenyat. Docs amb l'Star Fox passa igual. Necessita un aprenentatge. I si no ho vols entendre, mai t'agradara. 

Lo que esta clar que no tots els jocs poden agradar a tothom, però d'aqui a crucificar-lo per terra mar i aire com fas per que al senyo no l'hi ha agradat, no ho trobo just.  


Jo ja saps que tinc totes les consoles, i jugo a tots els jocs mes tard ho mes aviat, pero els acabo jugant tots. i t'asseguro que no tots m'agraden, pero d'aqui a fotre'l-hi merda constantment com fas tu, a mi, no ho has vist mai. Jo nomes demano que com es normal donar la opinio, pero amb respecte. I si una cosa no agrada, no intentar cap girar les coses per portar-les al teu terreny de l'odi i la disconformitat.

Eternal Gladius
Piranha Plant
Piranha Plant

Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.

Tornar a dalt Ir abajo

Star Fox Zero i el seu control Empty Re: Star Fox Zero i el seu control

Missatge por sakarisker 08.05.16 12:48

Aquest joc em recorda al Metroid Prime Hunters de la DS en un sentit. Sembla que serà recordat com un gran joc de la Wiiu perquè és dels pocs que utilitza el comandament i d'una manera molt enginyosa però d'altra banda serà recordat com un mal Starfox.

sakarisker
Koopa Paratroopa
Koopa Paratroopa

Missatges : 25

Tornar a dalt Ir abajo

Star Fox Zero i el seu control Empty Re: Star Fox Zero i el seu control

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum