Fòrum Alerta Jocs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Nova informació sobre Pokémon Go, espectacular!!

2 participantes

Nova informació sobre Pokémon Go, espectacular!! Empty Nova informació sobre Pokémon Go, espectacular!!

Missatge por sakarisker 25.05.16 23:29

The Pokémon Company and Niantic, Inc., today revealed new details about their upcoming mobile game, Pokémon GO. An early user test limited to the United States begins today for Pokémon GO, while the game is still in active development. Tests are also under way in Japan, Australia, and New Zealand.

Pokémon GO will allow players to find and catch more than a hundred different Pokémon as they explore the world around them. When players approach a Pokémon in the wild, their phones will notify them and give them the opportunity to engage and catch the Pokémon using the phone’s touch screen to throw a Poké Ball. Poké Balls and other special items can be found at PokéStops, which are located at interesting places such as public art installations, historical markers, and monuments. During gameplay, Pokémon GO players will be encouraged to join one of three teams and engage in Gym battles with other teams. After joining a team, players will gain the ability to assign their Pokémon to Gyms. Like PokéStops, Gyms can be found at real locations in the world.

Battling is essential to any Pokémon game, and Pokémon GO is no different. Players can battle using the Pokémon they’ve caught to gain control of a Gym. By using their own Pokémon’s attacks and dodging incoming attacks by swiping left and right on the screen, Pokémon GO players can defeat the defending Pokémon to reduce the Gym’s Prestige. Once the Gym’s Prestige reaches zero, the defending team loses control of the Gym, and the victor’s Pokémon can be assigned to defend the Gym. When a team has control of a Gym, team members can increase its Prestige and level by training their Pokémon with other defending Pokémon. As the Gym gets to a higher level, the defending team gains the ability to assign more Pokémon to defend it. They can also team up with friends and battle together at a rival Gym to take down stronger Gyms faster.

In Pokémon GO, players will interact with the world through their in-game Trainer avatar. The trainer’s appearance can be customized by choosing from a variety of different clothes and accessories to make their avatar stand out from the rest. The customized Trainer image will appear on the map as the player moves around, on their profile page, as well as in Gyms under their control.

A portable device called the Pokémon GO Plus will enable Pokémon GO players to enjoy the game even while they’re not looking at their smartphones. The device connects to a smartphone via Bluetooth and notifies the player about events in the game—such as the appearance of a Pokémon nearby—using an LED and vibration. In addition, players can catch Pokémon or perform other simple actions by pressing the button on the device.

Pokémon GO will be free to download on the App Store and Google Play. In-app purchases will be available for fans who would like to enhance their Pokémon GO experience. Players can purchase PokéCoins, the in-game currency of Pokémon GO. PokéCoins can be exchanged on the App Store and Google Play for power-ups and extra items.

With real-life surroundings providing a backdrop for encounters with wild Pokémon, this unique Pokémon game represents the next generation of Niantic’s “Real World” gaming platform, which combines mobile location technology and Augmented Reality to create a gaming experience that motivates players to go outside and explore the world around them. Because Pokémon GO is still in active development, features, available languages, design, and overall appearance are not finalized. For more information, visit www.pokemon.com/go. For more information about the Pokémon GO U.S. field test, visit http://pokemongo.nianticlabs.com/.

Al següent missatge poso la traducció al català.

sakarisker
Koopa Paratroopa
Koopa Paratroopa

Missatges : 25

Tornar a dalt Ir abajo

Nova informació sobre Pokémon Go, espectacular!! Empty Re: Nova informació sobre Pokémon Go, espectacular!!

Missatge por sakarisker 25.05.16 23:30

The Pokémon Company i Niantic, Inc., van revelar avui nous detalls sobre el seu pròxim joc mòbil, Pokémon GO. Una prova dels primers usuaris es limiten als Estats Units comença avui per Pokémon GO, mentre que el joc encara està en desenvolupament actiu. Les proves també estan en marxa al Japó, Austràlia i Nova Zelanda.

Pokémon GO permetrà als jugadors a trobar i capturar més d'un centenar de Pokémon diferent a mesura que exploren el món que els envolta. Quan els jugadors s'acosten a un Pokémon en la naturalesa, els seus telèfons de notificar a ells i donar-los l'oportunitat de participar i capturar als Pokémon que fa servir la pantalla tàctil del telèfon per llançar una Poké Ball. Poké Balls i altres articles especials es poden trobar a PokéStops, que estan ubicats en llocs interessants, com ara instal·lacions públiques d'art, marcadors històrics i monuments. Durant el joc, s'animarà als jugadors de Pokémon anar a unir-se a un dels tres equips i participar en batalles de gimnàs amb altres equips. Després d'unir-se a un equip, els jugadors obtindran la capacitat d'assignar als seus Pokémon per a gimnasos. Igual que PokéStops, gimnasos es poden trobar en les localitzacions reals en el món.

De lluita és essencial per a qualsevol joc de Pokémon, Pokémon i GO no és diferent. Els jugadors poden lluitar amb el Pokémon capturats per obtenir el control d'un gimnàs. Mitjançant l'ús dels atacs del seu propi Pokémon i esquivant els atacs entrants passa d'esquerra a dreta a la pantalla, els jugadors de Pokémon GO pot derrotar al Pokémon Defensor per reduir el prestigi de la gimnàstica. Una vegada que el prestigi del gimnàstica arriba a zero, l'equip defensor perd el control de la gimnàstica, i Pokémon de la victòria pot ser assignat per defensar el gimnàs. Quan un equip té el control d'un gimnàs, els membres de l'equip poden augmentar el seu prestigi i el nivell de formació dels seus Pokémon amb altres Pokémon defensa. A mesura que el gimnàs es posa a un nivell superior, l'equip defensor guanya la capacitat d'assignar més Pokémon per defensar-la. També poden formar equip amb amics i lluitar junts en un gimnàs rival per acabar amb gimnasos més fort més ràpid.

En Pokémon GO, els jugadors podran interactuar amb el món a través del seu avatar entrenador en el joc. L'aparença de l'entrenador es pot personalitzar triant entre una varietat de diferents tipus de roba i accessoris perquè el seu avatar es destaquen de la resta. La imatge entrenador personalitzat apareixerà al mapa com el jugador es mou al voltant, a la seva pàgina de perfil, així com en gimnasos sota el seu control.

Un dispositiu portàtil anomenat el Pokémon GO Plus permetrà als jugadors de Pokémon anar a gaudir del joc fins i tot quan no estan mirant als seus telèfons intel·ligents. El dispositiu es connecta a un telèfon intel·ligent a través de Bluetooth i notifica al jugador sobre els esdeveniments en el joc, com ara l'aparició d'un Pokémon proper que utilitzen un LED i vibració. A més, els jugadors poden atrapar Pokémon o realitzar altres accions simples prement el botó en el dispositiu.

Pokémon GO serà per descarregar a l'App Store i Google Play gratis. Compres en l'aplicació estaran disponibles per als aficionats que vulguin millorar la seva experiència Pokémon GO. Els jugadors poden comprar PokéCoins, la moneda del joc de Pokémon GO. PokéCoins es poden intercanviar en l'App Store i Google Play per als potenciadors i elements addicionals.

Amb l'entorn de la vida real que proporciona un teló de fons per a trobades amb Pokémon salvatges, aquest joc Pokémon únic representa la propera generació de plataforma de jocs de Niantic "món real", que combina la tecnologia de localització mòbil i Realitat Augmentada per crear una experiència de joc que motiva els jugadors a sortir al carrer i explorar el món que els envolta. A causa de Pokémon GO encara està en desenvolupament actiu, característiques, idiomes disponibles, el disseny i l'aparença general no s'han finalitzat. Per obtenir més informació, visiteu www.pokemon.com/go. Per obtenir més informació sobre la prova de camp EUA Pokémon GO, visiteu http://pokemongo.nianticlabs.com/.

sakarisker
Koopa Paratroopa
Koopa Paratroopa

Missatges : 25

Tornar a dalt Ir abajo

Nova informació sobre Pokémon Go, espectacular!! Empty Re: Nova informació sobre Pokémon Go, espectacular!!

Missatge por Fran84 26.05.16 19:58

Molt bé Saka, quina feinada de traducció.

Això serà un èxit total, ens farem farts de veure nens ( i no tant nens ) amb la pulsera.

Aquí nintendo no hi participa ni hi suca res,no?
Fran84
Fran84
Koopa Troopa
Koopa Troopa

Missatges : 12
Ubicació : Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt