Fòrum Alerta Jocs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Microsoft prepara 2 versions de XBOX ONE

3 participantes

Ir abajo

Microsoft prepara 2 versions de XBOX ONE Empty Microsoft prepara 2 versions de XBOX ONE

Missatge por Admin 25.05.16 18:09

La web Kotaku ha fet explotar les canonades aquesta tarda amb unes suposades filtracions de diferents fonts confirmant el mateix:

En primer lloc que durant aquesta fira E3 2016, Microsoft presentarà la nova XBOX "SLIM", amb 2TB, més petita, més barata i amb llançament a finals d'any. Fins aquí ... tot normal.

La segona notícia és la forta. Segon les fonts, es confirma que durant el 2017 es llançarà la "Xbox One 1.5", amb el nom en clau "Scorpio" que tindria una GPU més potent i seria tècnicament capaç de moure i oferir suport a les ulleres de realitat virtual OCULUS (de fet, l'associació entre Oculus i Microsoft ja fa temps que és una realitat). L'únic punt on es contradiuen les fonts és en les 4K ... que no queda clar fins a quin punt seria capaç la nova consola de suportar aquesta resolució.

Per finalitzar, també es comenta que tots aquests moviments s'emmarquen dins un suposat "Project Helix" que tindria com a objectiu UNIR TOTS els llançaments de Xbox One amb Windows 10, fins hi tot els més exclusius i destacats com la franquícia HALO o els jocs de RARE.

En menys d'un mes sortim de dubtes. What a Face What a Face What a Face

Admin
Admin
Lakitu
Lakitu

Missatges : 72

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Microsoft prepara 2 versions de XBOX ONE Empty Re: Microsoft prepara 2 versions de XBOX ONE

Missatge por Eternal Gladius 29.05.16 9:45

Ara per ara........ no comment  silent


Prefereixo guardar tota la meva bilis, ira, furia, mala baba i mala sang fins passat L'E3. Despres si cal, ja fotre el crit al cel i obrire les portes de l'infern amb la meva opinio sobre les consoles 1.5  Wink

Eternal Gladius
Piranha Plant
Piranha Plant

Missatges : 62
Ubicació : En algun lloc de Hyrule.

Tornar a dalt Ir abajo

Microsoft prepara 2 versions de XBOX ONE Empty Re: Microsoft prepara 2 versions de XBOX ONE

Missatge por GerardBellpuig 30.05.16 20:53

Jo per l'únic que criticaré les consoles 1.5 serà per si finalment són imprescindibles per jugar "correctament" amb les ulleres de realitat virtual. Ja m'ensumo que necessitaran tanta potència que sense la versió 1.5 la VR anirà com el cul.

A veure en que queda.... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
GerardBellpuig
GerardBellpuig
Hammer Bro.
Hammer Bro.

Missatges : 46

http://alertajocs.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Microsoft prepara 2 versions de XBOX ONE Empty Re: Microsoft prepara 2 versions de XBOX ONE

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum